Carti de citit

Avand destul timp de pierdut, datorita lipsei unui loc de munca, desi sunt licentiata in economie, un domeniu destul de vast mi-am propus sa fac ceva productiv, sa nu lenevesc toata ziua, deci sa ma pun pe citit.

Intreband-o pe sora mea care a terminat litere si cautand si eu putin pe internet ajung la urmatoarele carti. Pe unele din ele le-am lecturat, dar sunt si carti pentru viitor.

1.  Crima si pedeapsa – Dostoievski
2.  Rosu si negru – Stendhal
3.  Mizerabilii – Victor Hugo

4.  Faust – Goethe

5.  Razboi si pace – Tolstoi

6.  Idiotul – Dostoievski

7.  Ratiune si simtire – Jane Austen

8.  Mandrie si prejudecata – Jane Austen

9.  Mos Goriot – Balzac

10.  Doamna Bovary – Flaubert

11.  Manastirea din Parma – Stendhal

12.  Jurnalul fericirii – Steinhardt

13.  La rascruce de vanturi – Emile Bronte

14.  Fratii Karamazov – Dostoievski

15.  Anna Karenina – Tolstoi

16.  Incest – Anais Nin

17.  Alesul – Thomas Mann

18.  Cocosatul de la Notre dame – Victor Hugo

19.  Biblia

20.  Dragostea in vremea holerei – Gabriel Garcia Marquez

21.  Ciuma – Albert Camus

22.  Invitatie la vals – Mihail Drumes

23.  Marile sperante – Charles Dickens

24.  Avarul – Moliere

25.  Agonie si extaz – Irving Stone

26.  Divina comedie – Dante

27.  Germinal – Emile Zola

Dupa ce o sa le termin pe toate o sa fac o alta lista si asa mai departe pana ajung sa citesc carti de duzina.

No comments:

Post a Comment