Operatiile estetice

 De la o vreme incoace, operatiile estetice au devenit, bag seama o moda in randul femeilor. Majoritatea dintre acestea ,  isi fac tot felul de interventii chirugicale: liposuctii, rinoplastii, implanturi cu silicon, isi injecteaza botox in buze si alte interevntii estetice.Da uneori ma batea si pe mine gandul sa imi pun niste implanturi cu silicon, insa ezitam si inca ezit. Sunt femei care deja au ajuns dependente de aceste  opeartii chirurgicale. Si sunt si cazuri, din pacate tot mai multe, in care ele, ajung sa sufere din cauza opeartiilor. Fie din cauza ca operatia a fost un esec total, fie din cauza ca organismul era prea slabit pentru o astfel de interventie.
 
Am vazut nu foarte demult, un reportaj la Tv, in care o tanara, murise din cauza unor implanturi cu silicon. Alteia i s-a spart siliconul fix cand era pe masa de operatie. Norocul ei era ca inca nu apucase esteticianul sa il implanteze. Plus ca sunt si acele femei, care din punctul meu de vedere au deja o problema grava, dar prefera sa isi puna niste silicoane mult prea mari fata de ceea ce le trebuie lor de fapt. Am citit chiar zilele trecut un articol despre o astfel de ciudata, care si-a pus silicoane peste silicoane. Doar un singur san ii cantarea 11 kg. Cand am citit nu imi venea sa cred, insa cand am vazut pozele, duduia arata de-a dreptul grotesc. Nu as vrea sa arat asa, nici daca s-ar oferi cineva sa imi plateasca toate operatiile de transformare a bustului.
 
Deci, fetelor, aveti grija la aceste miraculoase operatii. Daca vreti sa beneficiati de ele, discutati cu un medic, bun, sa va explice care sunt efectele adverse, si nu in ultimul rand, musai sa va alegeti marimea potrivita, caci altfel veti arata tare ciudat.

No comments:

Post a Comment