Despre Star-up in perioada de criza

In mod paradoxal desi suntem in plina criza economica, si tot mai multe afaceri intampina dificultati datorita conditiilor dificile, se pare totusi ca sunt si multi oameni curajosi care vad in aceasta situatie o oportunitate. Succesul acestor afaceri infiintate in perioada de criza par sa contrazica ideea careia exista o legatura intre afaceri si economie. Este adevarat ca in perioadele critice oamenii au tendinta de a fi mai creativi si de a-si asuma mai multe riscuri. 
Pe de alta parte multiplele disponibilizari care au avut loc in ultimii ani, au facut ca multe persoane sa fie fortate sa se orienteze catre alte surse de venit. Pentru a vedea astfel de exemple de succes este suficient sa ne uitam pe internet. Aici gasim numeroase povesti ale noilor antreprenori, care au reusit sa puna bazele unor afaceri de succes chiar daca premizele nu erau tocmai incurajatoare. 
Avand experienta dezvoltarii unei afaceri in astfel de conditii potrivnice de piata, aceste afaceri au mai multe sanse de succes pe termen lung si in momentul in care piata isi va reveni din aceasta perioada de declin. 
Pentru cei care se afla in acest moment in situati destul de dificile, aceste povesti pot fi o sursa de inspiratie, si de ce nu inceputul unei noi afaceri si povesti de succes. Din punctul meu de vedere, este evident ca in mod ideal inceperea unui business ar trebui facut in conditii economice avatajoase, pe de alta parte avand stimulul potrivit, daruire si dorinta de a reusi, nimic nu este imposibil nici un ziua de azi. Pentru o persoana determinata situatia actuala din piata poate fi chiar un avantaj datorita concurentei care scade. 
Romania este inca o piata unde este loc de dezvoltare, si unde numarul antreprenorilor este destul de scazut, asa ca, daca aveti o idee in care credeti, nu mai asteptati si faceti primul pas spre a va indeplini visul!

No comments:

Post a Comment