Palarie-ntr-un picior, ghici ciuperca ce-i!

Nu-mi convine ca ploua.
Nu-mi convine ca de nu stiu cat timp n-am bani sa-mi achit datoriile fata de lume. Deci nu-mi convine ca e criza economica.
Nu-mi convine ca Poli a pierdut aseara fata de Urziceni. Cine pana mea mai is si Urziceni ca eu n-am auzit de ei pana anul asta?
Nu-mi convine ca vine sesiunea, nu-mi convine faptul ca nu o sa trec multe examene pentru ca profii au pretentii la sute de euroi, deci nu-mi convine ca nu am bani, deci nu-mi convine ca e criza financiara. N-ai cum sa-ti fie teama ca nu treci anul din cauza ca nu ai bani sa platesti examenele. Corect ar fi sa te sperii ca nu treci pentru ca nu ai invatat, nu? Eh, la noi nu se aplica regula asta.= > nu-mi convine “sistemul” facultatii de medicina Timisoara ( nah ca am facut reclama negativa, manca-i-ar ciuma sa-i mance).
Nu-mi convine ca matza mea lasa par absolut peste tot.
Si..
N-are rost sa continui lista. E al dracu’ de lunga si oricum nu schimba cu nimic cursul vietii. Ma duc intr-un colt intunecat al casei (de preferinta in baie) si contemplu nefericirea omenirii. The hell with all!

No comments:

Post a Comment