We are the people our parents warned us about..

De ceva vreme tot spun ca am nevoie de o schimbare macar, am impresia ca daca viata mea ia un curs putin diferit fata de cel pe care sunt deja, voi fi mai bine. Insa nu fac nimic ca acea schimbare sa se intample. Nu fac nimic pentru ca sunt constienta ca mi-e frica de schimbari, ma adaptez mai greu, ma simt de o suta de ani deja prin chestia asta.
Momentan ma bucur de singuratate. De cea amoroasa, ca prieteni buni, slava naturii ca nu duc lipsa! (Merci Rux pentru ziua de azi, m-ai salvat ) Ma bucur de matza mea, de casa mea, de posibilitatile create de parintii mei si de prietenii mei. Ma bucur de soarele care-mi umple camera, de vinul pe care l-am baut aseara si de toate discutiile purtate lately, ma bucur ca incepe facultatea.
Si prima schimbare pe care chiar o voi pune in aplicare (multi vor rade, nimeni nu ma va crede ) ) e sa nu mai beau alcool. Oricat de rau mi-ar parea de vinurile de pe rafturile magazinelor.. 
No more for me! Amen!
Bun, hai maxim un pahar de vin, dar atat. Nimic altcev.

No comments:

Post a Comment